low price

Search This Blog

Μίσιτς: «Το καλύτερο μου ποδόσφαιρο στον ΠΑΟΚ»

Μίσιτς: «Το καλύτερο μου ποδόσφαιρο στον ΠΑΟΚ»

Ο Κροάτης μέσος μίλησε για το πέρασμά του από τον Δικέφαλο

Στο πέρασμά του από τον ΠΑΟΚ και τους λόγους που δεν συνέχισε στην Τούμπα μίλησε ο Γιόσιπ Μίσιτς.

Ο Κροάτης παραχώρησε συνέντευξη σε μέσα ενημέρωσης της πατρίδας του τονίζοντας αρχικά για την υγεία του: «Δεν υφίσταται πλέον κανένα θέμα, κάθε έξι μήνες περνάω από τους απαραίτητους ελέγχους αλλά δεν με πειράζει».

Για τον ΠΑΟΚ: «Ήταν πολύ ωραία για μένα στον ΠΑΟΚ, έπαιξα το καλύτερο ποδόσφαιρο της καριέρας μου εκεί. Όλα εντός και εκτός ήταν εξαιρετικά για εμένα. Το ποδόσφαιρο είναι πιο δυνατό εκεί, υπάρχουν πολλοί οπαδοί».

«Νομίζω ότι δεν είμαι στο ίδιο επίπεδο, θα έλεγα 10% κάτω από αυτό που έδειξα στον ΠΑΟΚ» πρόσθεσε ο Μίσιτς.

Τέλος, για το γεγονός ότι δεν συνέχισε στον ΠΑΟΚ ξεκαθάρισε: «Προέκυψε το ζήτημα με την ασθένεια αλλά δεν θα έλεγα ότι ήταν θέμα ρήτρας. Ίσα ίσα πιστεύω πως ο ΠΑΟΚ θα μπορούσε εκείνη την περίοδο να δώσει πολλά περισσότερα δεδομένης της αγωνιστικής μου παρουσίας».

πηγή: inpaok.com

Original article: Μίσιτς: «Το καλύτερο μου ποδόσφαιρο στον ΠΑΟΚ».



from ΠΑΟΚ – LIVE SPORT NEWS 24 https://ift.tt/3BFJVWQ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ενημέρωση!!

Το blog χρησιμοποιείται για εκπαιδευτική και προσωπική χρήση. παρακαλείστε να αποχωρήσετε Σας ευχαριστούμε πολύ για την κατανόηση.

live sports streaming

Live Sport Streams Free, Football, Soccer, Formula 1, Moto GP, Tennis, Basketball / livesoccer.sx Live-Sport ...

ads